četrtek, 20. november 2014

Doma izdelano tekoce milo


Domač gel za umivanje rok, lahko tudi tuširanje

Pri nas si roke umivamo z doma narejenimi mili. Ker pa so pri hiši otroci in je umivanje rok občasno res prava zabava, otrokom pa nočem privoščiti kupljenih industrijskih tekočih mil, sem iz domačega koščka mila pripravila kar lepo zalogo. Postopek je zares preprost in ne zahteva nekih posebnih pripomočkov in znanja.
Nekaj več spretnosti in znanja, pa tudi previdnosti je potrebnih za izdelavo mila, o tem je kar nekaj napisanega na spletu, mogoče tudi o tem kaj v bodoče na blogu.

Dva dni nazaj sem se lotila dela.
1. V posodo sem nalila vodo in jo prevrela.
2. Ko se se voda nekoliko ohladila, sem vanjo naribala domače milo in dodala sodo bikarbono.
3. Večkrat dnevno sem zmes premešala, saj se je z ohlajanjem pričela zgoščevati.
4. Po enem dnevu je postal pravi gel, ki sem ga se večkrat premešala, in dodala se nekaj vode.
5. Gel sem prelila v PLASTIČNE embalaže, jih obogatila z eteričnimi olji in jih označila.

Zdaj pa se k receptu:
Nekako slaba sem v tehtanju, raje imam žlice, zato bom rekla takole....Potrebovala sem;
11\2 litra vode,
50 g naravnega mila,
3 žlice sode bikarbone,
Eterično olje avstralskega čajevca,
Nekaj kapljic eteričnih olj sivke, limone, bora.....lahko tudi katerega drugega.

To pa je kar lepa zaloga tekočega mila, bodisi za umivanje rok ali pa telesa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar