torek, 18. november 2014

Začetek, ki se piše že dolgo....

Ta blog bi se moral pisati že kar nekaj časa nazaj, če dobro pomislim, bi bilo to nekako dobrih šest let nazaj. Bili časi polni adrenalina in energije. Blogi še niso bili tako poznani, kot so danes. Takrat mi je prijatelj Andrej, ko sem mu govorila in predstavljala svoje ideje in recepte predlagal, da bi res morala pisati blog.....Pa ga nisem. Ne vem zakaj, morda zato, ker sem se bala, da bi mi vzelo preveč časa, ali pa le nisem imela dovolj poguma. Ga imam sedaj? Na to vprašanje, pa bom odgovorila čez kak mesec, dva....leto, dve....

Tako. Led je prebit, sedaj pa k temi.

Moj blog bo namenjen zdravi, doma pripravljeni hrani, vrtičkanju, veganskim in mesojedim receptom, od zelenjavnih vložkov, pa do slastnih tort. Kar nekaj bi rada delila tudi o naravni, doma pripravljeni kozmetiki in čistilnim sredstvom in vsemu, česar se lahko lotimo doma. Še posebej pa bo povdarek na varčnem gospodinjstvu in lokalni, sezonski hrani in uživanju v naravnem.


Ni komentarjev:

Objavite komentar